Tillbaka från fikat med brudarna!

Jag och Anubis som sagt varit och hälsat på Marta som om bara en vecka ska få bebis!
Ååh vad stor och tjock hon var, men som vanligt alltid lika fin! :)
Vi åt lite fika och pratade i massor! :)

Fina Martina med kaka i munnen! :)


Anubis!


Kakor! :D


Mums banankaka..


Vi var där till kvart i 2 och det var riktigt trevligt att prata med hon och träffa hon en sista
gång innan hon blir mamma! :)

Jag i bilen påväg därifrån! Anubis tog ett jättefint kort på mig^^ haha


Sen bjöd hon på en snyggbild på henne själv också! ;)


Var på arbets"fuck"medlingen kl 2 till kvart i 3.. Det var inte så farligt men..

Kom hem och plockade ihop all smutstvätt till hemhjälpen(min pojkvän)! haha! Skojar!
Ne men vi hade tvättid ikväll men jag ska på träning så han får börja tvätta lite själv,
det är på tiden att han lär sig eftersom jag har tvättat våra kläder i 1 år nu^^
Nu blir han säkert arg när han läser det här men han blir glad sen ändå! haha!

Nu ska jag göra någon nytta!
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Gott det ser ut!

2010-10-28 @ 15:30:25
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0