Träningen ikväll var..

Jättekul men jag hade väldigt ont i ryggen! :(
Här är en awesome bild från förra året då jag (tror?) att jag gjorde mål några
sekunder efter denna bild hade tagits! :)


Kom hem lite efter 10, sedan har jag hjälpt Morgan med sitt CV och även gjort mitt eget!
Ska söka jobb.. Suck!

Imorn bär det av till skolan igen för att vara vikarie i Arbetsmiljö och säkerhet! :)
Ska vara där 10.10 och sedan har jag lektioner till 2 tror jag :) Kul kul!

Nu ska jag börja på Alanya inlägget, del 8, dag 6 eftersom jag inte hunnit idag!
Ni ser om det dyker upp senare, om jag hinner göra det, annars så hörs vi imorgon!
Kramkram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

du har inga ögonbryn på den ordinarie bilden :ÖS

2010-10-06 @ 16:30:15
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0