Vart tog blommorna vägen?^^

Fick lite ont i huvudet så jag gick och la mig och vilade på soffan.
Råkade vakna av ett sms, hade tydligen somnat i ca 10 minuter! Det är inte likt mig.
Men inatt har jag inte kunnat sova alls, överhuvudtaget.. Vet inte varför :/
Sen har vi varit på stan hela dagen, och en norrlänning som mig har inte ork
att gå på stan en hel dag^^
Gjort och bevisat.. haha!

Nu ska jag bara äta en liten satsumas och dricka ett glas vatten, sen blir det nog sängen! :)
Ska bli så skönt att gå och lägga sig "tidigt" en kväll ^^

Jag tror dessutom att jag blir trött eftersom vädret varierar så mycket..
Då får jag ajaj i kroppen och oftast ont i huvudet samtidigt :(

Nej det är verkligen inte sommar längre. Vad hände med blommorna? :p
(jag som ändå älskar snön är lite förvånad att snön kom så tidigt!)

Nej sängen nu snart!
Godnatt på er alla söta! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0