Dagens bravader.

Idag for jag och åt min efterlängtade palt på skolan som jag inte ätit på 2 år!
Ni måste förstå att jag tycker att det är gott när jag betalar 50 kronor! :)

Efter lunchen for jag och Evelina till gymmet och solade en sväng och pumpade ben! :)
Vi hann inte vara där så länge för att jag skulle vara "lärare" 14.25, eftersom Evelina skulle vara
min elev så var det ju helt perfekt! :)

Jag måste bara säga att jag är rätt korkad ibland.
Nu när det äntligen går att cykla utan att halka ihjäl sig så bestämde jag mig för att cykla till
Stensele för att ha spinning på gymmet vid 18.30!
När jag kom fram insåg jag hur korkad jag var! haha
Tog 20 minuter att cykla dit, sedan var det 60 minuters intensiv spinning, då var jag död.
Evelina gav mig skjuts en bit. Men vi vågade inte köra så långt eftersom jag låg och höll fast
dörren för att cykeln inte rymdes helt i bilen! haha! xD

Pixliga bilder eftersom Evelina har bättre mobilkamera än jag! men man ser ju iaf ^^
 

Nu känner jag mig lagomt trött, lagomt pigg och lagomt duktig! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0