Flow.

Jag och Monika har kommit in i ett flow då det gäller bowling!
Det går inte lika mycket upp och ner nu! :)
Det är jäkligt skönt! Bild från någon dag sedan, här gick det hyffsat för mig, litte sämre för Monika!


Men sedan gick det bätte för hon, det ser man på posen! :p


Det har jag glömt bort också. Förra veckan i fredags var vi och åt lyxmiddag på Hotellet!
Fläskfiléplanka! M-m-mm! :) Vi kände oss för övrigt ganska felplacerad. Vi var själv på hela hotellet! :P








Det var gott som tusan kan jag lova! :)

Nu ska jag börja packa träningskläder för innebandyn som börjar klockan 8!
Ha en fin fredagskväll!
Kram :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0