Migrän.

Nu har jag haft migränanfall 3 dagar av 4! Tycker det borde ta slut snart?
Igår när vi var påväg hem från Lycksele började det krypa fram sakta.

Tillslut började händerna och ansiktet domna bort, då var det bara att skynda sig hem
och lägga sig med en kall handduk över skallen och försöka sova!
La mig 15.00 och vaknade 19.30 på kvällen!
Tro det eller ej, men jag somnade vid halv 1 inatt och sov till halv 10 i morse!
Sliten tjej då man kan sova så mycket.

Såhär snygg kan man vara efter man haft ett migränanfall.


Blev på gladare humör iaf när jag vaknade och det var hockey på tv!
SAIK vann dessutom! Awesome!

Kommentarer
Postat av: Creep

Kanske dags att kolla upp din migrän? Att få så ofta är inte bra för kroppen. Om du inte äter nån medicin för de så kanske det behövs.

2011-04-13 @ 18:42:40

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0