Rekyteringsträff.

Igår var jag på Rekyteringsträff via min jobbcoach och lyssnade på olika företagare som
berättade om sina företag och att de skulle rekytera nytt folk.
Johanna åkte med mig dit så efteråt for vi på stan ett tag!

Jag lyckades kladda knallrosa ögonskugga på Johanna inne på Åhléns och sprejade glitter i hennes hår!
Såhär glad var hon då! Tyvärr hade hon hunnit ta bort nästan allting från kinden! xD


Jag var däremot skitnöjd att jag lyckades jävlas med henne! ^^


Jag är nervös.
Nu kanske jag får mig ett jobb också, vilket känns rätt hemskt! haha.
Det var en av företagarna som lät rätt säker på att han ville ha mig på det jobbet.
Bara att vänta på att telefonen ringer!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0