Smakråd.

Fy och blä för migrän!
Började få lite känningar (?) igår vid 9 då jag, morgan, wim och monika satt och spelade kort
efter vi hade bowlat! Tänkte inte så mycket på det, sedan for jag hem.
Tog inte länge förän jag var tvungen att lägga mig och dö på soffan med värme på skallen.
Hade varit helt borta när morgan hade sagt att vi skulle gå och lägga oss i sängen.
Fick mig dit, med smink och oborstade tänder.

Vaknade på natten och ville slita av mig håret gång på gång, och när jag vaknade
imorse vid 9 hade jag fortfarande ont. Vid 11 när jag vaknade hade det blivit bättre.
Efter 12 timmars migrän är man ganska slut på :(


Vid halv 2 idag kom mamma och Ronny till Storuman för att det skulle till optikern!
Jag fick leka smakråd! :)


Både mamma och Ronny fick sig varsitt par apsnygga glasögon! Båda i brunt! :)


Vi var färdiga vid 3 :) Då for vi upp till mig och skulle prova kläder som jag och mamma
hade beställt som hade kommit! Allting passade! Visar det sen! :)

Tur att jag har en syn som en hök och inte behöver glasögon. Än! Peppar peppar..
Jag passar verkligen inte i glasögon!

Kul dag hos optikern med mammi och Ronny! :)


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0