Texas Hold'em och milkshakes!

Igår var det Texas Hold'em kväll på Akkan, så vi for dit!
Först så spöade jag och Monika skiten ur Wim och Hampus i bowling, sedan var det
dags för pokerturnering.
Jag gav upp ganska fort för att jag hade en störd människa vid
mitt bord som inte ens kunde spela poker så man var tvungen att säga precis vad han
skulle göra. Så jag gick all in när jag visste att jag skulle åka ut så sedan lekte jag dealer!

Monkans första gång hon spelar poker och hon slutade på en 4e plats! :)

Efter vi var färdig där for jag, Monkan, Wim och Morgan hem till mig och såg film!
Jag passade på att bjuda på ett nytt Milshake recept! Gott var det som tusan!

Banan och chokladmilkshake! :)


Provade med lite strössel på och det blev också gott!


Den gick åt fort så då antar jag att den går att bjuda på fler gånger! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0