Tjejkväll.

Igår blev jag bjuden på hemmagjord Sushi och vinkväll med brudarna!
Det var inte jättegott men det var inte äckligt heller. Bara soja och wasabi! Uek!!

Josefin, Maria och Johanna!


Alla fick prova och göra sin egna sushi! :)


Jag ser en aning skräckslagen ut med tanke på att jag aldrig ätit sushi förut! Bara smakat en gång.


Johanna nr 2 ser aningen fokuserad ut!


Vi hade gurka, morötter och avokado!


Surimisticks och rökt lax!


Josefin var hungrig!


Det var faktiskt riktigt kul att göra massa olika saker med olika saker i!


Det blev lite sushi iaf, även fast det tog sin lilla tid! ^^


Maria hade aldrig heller ätit sushi, såhär gott tyckte hon att det var! Typ! :p


Sedan var det dax för lite efterätt och mys!


Jordgubbar, vin, smält choklad och grädde! M-m-mm!


Min kamera är sämst på närbilder, men gott som tusan var det!


Josefin visade att hon kunde he ögonen i kors!


Då var jag med tvungen att visa! ^^ jag hade visst choklad under ögonbrynet! haha


Johanna höll på skratta ihjäl sig! haha


Maria tyckte att vinet var gott!


Det tyckte Johanna x4 också! Enligt hon har vi personlighetsklyvningar och räknas därför som 4 personer.


Josefin med!


Sedan blev det grimastajm! Det tyckte Jossan var såhär kul!


Maria försökte göra grimaser, men misslyckades!


Johanna lyckades däremot!


Jossan, jag vet inte om detta är fult eller bara väldigt gulligt! haha! Hon ser ut som "Sid" i Ice Age!


Fulast vinner!


Vid 12 så var det dax att gå hem!

Min första "vin, sushi, efterrätt och tjejkväll" är avbockad och jag hade verkligen jättekul!
Tack för en awesome kväll tjejer! :) Måste göras om!
Fast kanske inte sushi till middag då^^ haha

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad synd att de bara togs fula bilder på mig, haha. :D Jag såg faktiskt ut som Sid. :)

2011-04-06 @ 00:03:45
Postat av: Emilia

Hej! Hur mycket ungefär kostade ditt hjärta på handleden? :)

2011-04-06 @ 19:03:54
URL: http://wollerstam.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0