Massvis med träning!

Har nyss nästan kommit hem från gymmet!
Blev 45 minuter spinning och direkt efter det 60 minuter powerpump!
Nu är jag lagomt mör i kroppen och allt skakar! Känns gött! :)
Jag gillar då det känns, och jag gillar att ha träningsvärk. Det är det bästa!

Nu har jag inte bloggat på länge. Det har hänt mycket sedan sist.
Anubis har kommit till Storuman och ska stanna en vecka till!
Hampus har kommit hem och det är så kuligt att få ta igen lite tid! :)
Idag och igår var jag och fiskade med Hampus och hans pappa Stefan! Bilder kommer imorgon! :)
Man måste passa på att umgås med dom som inte man kan träffa så ofta som man vill
och det är därför jag helt har glömt bort att blogga!

Lite av dagen har tillbringats på ambrytarlokalen på brottarmattan! Kewl!
Här gör Johanna och Malin lite akrobatkonster.. Typ! ^^ Kim är hjälpreda! haha








Så nu ska jag börja bryta arm igen och vara på "ryssträning". Få lite muskler i dessa armar igen behövs!

I måndags började jag, Johanna och Malin med Stepup, som vi senare ska bli ledare i för en
större grupp som är intresserade av att träna eller bara göra en "studiecirkel" som det så fint heter :)
Det var jättekul, men vissa saker var ganska svåra att göra till musik, men det var ju bara
första gången så vi ska fortsätta träna varje måndagar :)

Jättefin bild på mig! haha. Råkade visst sitta mitt emellan speglarna så jag ser lite retard ut! haha




Så nu blir det massvis med träning framöver! Det gillas! :) Är sjukt taggad!

Måndagar: Armbrytning, step up och innebandy.
Tisdagar: Gym eller löpning och spinning.
Onsdagar: Gym eller löpning (beror på dagen innan), Zumba och innebandy.
Torsdagar: (Brottning&Ryssträning), spinning och powerpump.
Fredagar: Innebandy.
Lördag: Vila eller lätt promenad.
Söndag: Vila, promenad och/eller spinning.

Kroppen vill träna, nu är det skallen som jag måste övertala!
Det går om man vill. Träna är kul! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0