The Studio! Del III.

Dessa fula äckliga spegelbilder som alla, precis alla, ser likadan ut på.
Fotografen blev ganska förvånad då både jag och Anubis först vägrade, men sedan så visade
vi precis vilka poser vi inte ville göra eftersom alla gjort specifika poser!

Här är iaf några. Har redigerat dessa väldigt mycket.
Originalen hade ful kontrast, min skalle var kapad, spegelkanten syntes och bakrunden var brusig!

Original.
     





Den här tredje bilden gillar jag faktiskt, men jag hade kunnat vara utan spegelbilden.
Ska ta bort spegelbilden och se hur den ser ut då :)



Kommentarer
Postat av: Emma ♥

sv: Jaha, tack så jättemycket för att du svarade.

Tror dock inte det är samma prblem som du hade för gick in och kollade det, har tillochmed raderat alla kodmallar men texten är fortfarande borta...



Jättefina bilder btw! :)

2011-08-17 @ 18:18:58
URL: http://rrememberme.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0