The Studio!

Jag och Anubis var den 17 Juli på "The Studio - Modell för en dag" och provade på att bli sminkade
och fotograferade gratis. Det enda som kostade var ifall man ville köpa med sig bilderna hem.
Ju fler bilder, ju billigare, så jag tog alla.

Personligen så står jag mycket mycket mycket hellre bakom kameran, än framför. Fy tusan!
Alla bilder kommer verkligen inte synas här, men en stor del av dom,
så här kommer första fem bilderna!

Det syns att de här bilderna var bland de första dom tog på mig, för de i slutet är mycket finare!











Fler bilder kommer upp varje dag några dagar framöver :)


Kommentarer
Postat av: anna

fin blogg :) härlig header!!!

2011-08-15 @ 20:13:00
URL: http://backtoblackhair.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0