Dagens.

Har nyss kommit hem från hockeyträningen!
Jobbig träning och astman jävlades med mig så i slutet tappade jag helt orken
eftersom jag hade överansträngt halsen. Men jag är nöjd ändå! :)

Idag körde jag lite mage, armar och ben/rumpa hemma! :)
Körde i 30 minuter sammanlagt, 10 minuter på varje område.

Mage:
Basic crunch
Right&left oblique crunch
Bicykle crunch
Reverse crunch
Long arm crunch
Crossover crunch
Half curl
Vertical leg crunch

Armar (Tyngder 2 kg):
Overhead press
Bicep curls
Tricep extension right&left
Bent over row
Front raises
Reverse bridge dips
Half push-ups

Ben/rumpa (Tyngder 2 kg):
Squat
Front lunges
Side lunges
Dead lift
Donkey kick right&left
Hip bridge
Leg extensions
Flutter kicks
Froggy glute lifts


Dagens kost och träning har då blivit såhär idag.
Näringsintag: 1002 kcal
Motion: 1004 kcal

Känner mig riktigt nöjd över dagen!
Nu ska jag dricka Fun light och må gott innan jag ska lägga mig! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va du har blive Dutti plikka :-p avis, jag kommer igen om 9 månader. Måste frossa först lite till och sen ska jag med vara nyttig :-) pöss! Jag.. Anubis!!!

2011-02-08 @ 23:05:49

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0