Det går framåt minsann!

Kom just hem från hockeyträningen! :)
Hade inget pump idag, vet inte om det var övningarna eller om det var jag.
Hade oslipade skridskor också, kanske har något att göra med det hela.. ^^

Idag till middag åt vi kycklingsallad och klämmackor med taco och vitlöks(ost?) som smör!
När man ändå äter nyttig middag får man äta en god sliskig klämmacka till! ;)
Iaf i min värld! Gott var det som tusan också! M-m-mm!


Så dagens mat och motion lyder såhär:

Mat: 930 kcal
Träning: 843 kcal

På 6 veckor har jag gått ner ungefär -5kg så det är skönt att det händer något iaf:)
Det går sakta men säkert framåt minsann! Mer ska det bli! :)

Nu ska jag dricka lite fun light och ta det lugnt!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: LindaU

Härlit tjejen!! :)

Gu va roligt att de gå så bra för dej :)

Men hur räkna du ut va du ha bränt å ätit?

Du få gärna tips mej om de ;)

Kramar

2011-02-10 @ 20:16:43

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0