Fix & fika!

I morse när jag vaknat och pratat med försäkringskassan så kom Elina förbi
där vid 10 så vi fixade med helgens planer! :)

Sedan vid 12 for jag och Anubis till Marta som fyllde 20 igår och fick både lunch, tårta, kakor
och allt möjligt gott! Mätt blev jag då! :)

Makaroner, kassler, creme fraiche, någon krydda, ost och tomater! Fy tusan vad gott! :)
Hennes marängtårta med riscrisp i botten var inte dålig den heller kan jag lova!


Frida kom förbi med Sigvard och fikade också så man fick se 2 små bebisar idag :)
Riktigt trevligt! :)
Som vanligt så har man oftast så trevligt att man glömmer bort att ta kort ;)
Vid 3 kom bror hit så jag följde han då han skulle äta så jag höll han sällskap,
sedan for vi hem till mig en sväng och han hjälpte mig att installera en sak! :)

Tack Jonas! :)


Nu sitter jag och väntar på att gubben ska komma hem så vi får äta någon gång!
Jag är hungrig!

Efter det blir det hockeyträning! :)

Kommentarer
Postat av: Line

Sv: Protein delite, alpen milk chocolate. HAha stavning ??!?!? Den finns oxå på gymrossisten

2011-02-01 @ 20:56:57
URL: http://linesdagbok.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0