Massa tråkigheter.

Dagen har bestått av massa tråkigheter som måste göras.
Bland annat att förnya recept på meduksiner (JA MEDUKSINER!), fixa arbetsgivarintyg och skickade iväg det,
lämnade mitt kontonummer till Trygghansa för mitt ärr för ersättning, pratade med försäkringskassan
och soc ifall jag behöver hjälp med pengar i framtiden osv!

Ärret just efter jag hade bränt mig.


När det (nästan) var som värst.


Nu när det är läkt och har bleks en massa.


Fick lite pengar för det iaf! :) Hade förväntat mig mindre än 500 men jag fick visst mer,
så det var ju faktiskt bra! :)

Nu ska jag vänta på att gubben kommer hem så vi får äta mat!
Skinkstek och pommes blir det idag! :)

Ha en fin helg!
Kramkram

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0