Möblerat om!

Ja just det! Jag fick ju ett ryck idag och möblerade om sovrummet!
Har inga förebilder eftersom jag alltid har tyckt att det känts så "ratigt" som det var förut!

Men nu tycker jag det blev riktigt bra! Det känns större i rummet nu än hur det var
innan och det är ju verkligen inte dumt att det känns större! :)




Nu vill jag bara måla om den ljusa byrån till svart (och kanske den gråa tvhyllan och nattduksbordet)
eftersom det mesta i sovrummet är svart och sängen jag vill köpa också är svart! :)
Jag vill verkligen ha en säng. Skulle kännas ännu mindre "ratigt"! haha
Fast iof så passar ju grått egentligen in också så jag kanske inte behöver måla dom, eh jag vet inte! :)
Nej nu ska jag sluta innan jag babblar bort mig för mycket!

Nu väntar soffan! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0