Pepp.

Kom nästan just hem.
Var på gymmet till halv 6 ungefär! :) Körde lite cardio, mage, ben och armar! Var riktigt skönt!
Nu är det att köra på som tusan dom här 3 månader jag har! Fettet ska brännas! ^^

Pepp bild på jag och Evelina! Lite suddiga dock ;)




Sedan skulle jag och Moa fara till backen (äntligen) och åka snowboard! Som jag längtat.
Men då var backen stängd pga av att liften var trasig! Vi som hade taggat som tusan!
Vi får prova igen på onsdag! ;)

Så vi for hem till Moa och såg Top Model istället! :)
Var riktigt trevligt att få prata av sig lite :)

Nu ska jag se Ett rum för en stjärna och ta det lugnt!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju öppet ikväll :)

2011-03-01 @ 15:06:50

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0