Tre veckor innan isen tas bort..

Nu har jag suttit och fördrivit tiden lite med att kolla runt på bloggar sedan jag kom
hem från hockeymatchen (träningsmatchen) vi hade ikväll.

Jag borde nog inte ha varit med eftersom jag har känt mig krasslig och slö :/
Det gick bra i början, men sedan gick det apdåligt för mig, jag orkade ingenting..

Vi ledde till och med över grabbarna ett tag, men sedan orkade vi inge mer så
matchen slutade med 8-1.. Ett mål mindre än förra gången vi mötte dom iaf ;) haha
Första perioden gick jäkligt bra, vi var taggade, men sedan gick det neråt tyvärr.

Nu är det bara 3 veckor kvar innan isen tas bort. Känns tråkigt, men då är det gymmet som gäller :D

Nu ska jag kika lite på tv sedan ska jag dra mig till sängen!
Ha det fint! :)
Kramkram

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0