Äntligen är bilen framme!

1 ½ timma har det tagit. Nu är jag trött i armarna!
Bilderna får tala för sig själva.

Före.


Bara sopning kvar.


Före.


Bara sopning kvar.


Färdigt! Nu var jag trött och det har hunnit bli mörkt så en frambild orkade jag inte ta!


Jag tog tillochmed bort tonvis med is från bakluckan, från dörrarna och vid vindrutetorkarna!
Pjuh! Men nu är det gjort iaf! ^^

Frågan är bara hur tusan jag ska orka gå på ladan, ha träning och gå hem igen? :p haha!
Att ta fram bilen är tusan jobbigare än ett hockeypass nästan!

Nej, nu har jag lite brottom om jag ska hinna allt innan jag ska gå på ladan..
Kommer nog att bli lite sen dit tror jag :/

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Ch

Haha det gjorde du bra bruden !!

2011-01-15 @ 17:37:45
URL: http://Www.christinafjellstrom.se

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0