Bakning, "kalas" och film!

Kom iaf nästan nyss hem från Anubis.
Vid 4 kom vi till Storuman, sedan kom Jonas (bror) hit så vi for och åt på Sibylla!
Efter det skjutsade vi Morgan till en kompis och jag och jonas for hem och bakade
negerbollar
och började se en film! :)

Sedan ringde Anubis vid kvart över 7 så vi for till henne och åt smörgåstårta eftersom
hon fyller år idag! Hon fick en stickad bolero av mig! :)

Nu sitter jag och ser fortsättningen på filmen jag och bror började se på,
han skulle upp 4 imorgon bitti så han for efter han skjutsat hem mig!

Ser iaf på Girl Next Door som jag sett många gånger förut, men den är bra!

Bild lånad från google.com

Den är lika bra varje gång man ser den! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0