Dagens träning.

Kom nyss hem till lägenheten.
Hade hockeyträning kl 17.15-18.30, sedan efter träningen skulle Elina ut och gå
så då gick jag till henne direkt efter träningen.

Vi var ute i 1h och 40 minuter ungefär! :)
Vi gick från sibylla (blåvägen) och gick upp mot hotellet, sedan gick vi upp för hela
utsiktsbacken
och sedan ner för slalombacken bland alla åkare och vägen från slalombacken
ner och via blåvägen förbi Bilisten
och hem till mig! Sedan fick hon gå hem själv resten! :)

Riktigt härligt väder. Vet inte om min termometer ljuger men hos mig är det 3,9 plusgrader :)

Två svettiga tjejer efter att ha gått upp för utsiktsbacken (plus att jag hade ju faktiskt tränat innan^^)


Slalombacken!


Vi kör väl lite kalorier idag med, (bara för att jag känner mig duktig) och det är kul :)

Matintag: 1044 kcal
Motion: 1436 kcal

Kommentarer
Postat av: Line

Okej :) Riktigt bra de.. De e ju inte stora förändringar som behövs för att gå ner i vikt.. :)

Vad gör du egentligen när du förbränner1436kcal? Hur mäter du de?

2011-01-28 @ 08:42:18
URL: http://linesdagbok.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0