"Dator oduglig" verkar inte vilja sammarbeta så..

Härmed dömmer jag datorn till 2 veckors isärplockande och insättning av en ny hjärna
hos datordoktorn, datorexperten och datorpsykologen Ronny Johansson.

Eftersom datorn en lång tid har slutat lyssna och en lång tid provocerat och skitit fullständigt
till kommandon så skulle jag gladeligen se att ett nytt operativsystem sätts in i datorn och
raderar tidigare personlighet av denne mojängmakapär.

Jag begär att alla dåliga program och program som bara tar minne av denne som gör att
datorn inte vill sammarbeta tas bort från datorn med studs och att nya fungerade program läggs in.

Eftersom detta kan resultera i lågt kollande av mail, facebook och blogg så ber jag
personligen om ursäkt för denna tragedi och ber även min pojkvän att ta hit sin dator så
att jag kan fortsätta mitt arbete med att skriva CV och Jobbdagbok.

Tack på förhand!


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0