För mycket av det goda.

Anubis for just härifrån! Vi har haft en innekväll med lite yatzyspelande :)
Kan vara skönt ibland, att bara sitta och göra ingenting och prata om ingenting.


Sedan skulle vi synda lite mot löftet och göra negerbollar!
Visst såg det gott ut..


Men vi insåg senare att min bästa Anubis hade läst lite fel på receptet, så det blev 3 dl socker istället
för 1,5 dl^^ 
Nja, jag tycker om socker, fast kanske inte riktigt så mycket socker! haha!

Fast det kanske var bra, för vi åt ju bara en var iaf, då slipper man ha dåligt samvete! :P
Kolla, man ser riktigt hur mycket socker det är i dom! haha!


Nu ser jag på hockey, Sverige - USA, än står det 0-0 och första perioden är slut snart! :)
Nu ska jag pilla lite med bilder och fortsätta se på tv! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: madde

jag har ett nytt nr 0727348615, så de är kanske därför du inte fått svar. vet ej om jag kommit ihåg att skicka de nya? :O kram

2011-01-06 @ 13:52:01
URL: http://acidfornothing.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0