Frukt, grönsaker, kesella och dipp!

Har just kommit hem från Elina! :)
Vi har haft myskväll och sett Let's Dance och ätit gott! :)
Så synd att Bagge åkte ut, jag som hejjade på han, vad tänker folket med:(

Jag bjöd på Vanilj kesella med annanas i, honungsmelon, morötter, gurka och kesella&dipp :)


Supergott! :)

Nu blir det att ta det lugnt ett tag sedan sängen :)
Imorgon väntas innebandy hela dagen i Lycksele på Duvan cupp! :D
Vi har match där vid 11 någongång så vi ska vara i Lycksele lite före klockan 10 imorgon :)

Håll tummarna för mig att jag inte skämmer ut mig för hela stan!

Tills dess, ha en fin fredagskväll och en fin lördag! :)
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Line

Sv: Okej =) Latte e riktigt god, tycker inte jag känner någon smak av kaffe i den. Kan även tipsa om Star-bar, den är också riktigt god helst Blåbär och Tofée smaken är också god. Att dricka så rekommenderar jag protein delite, alpen milk choklad. Det smakar som oboy med chokladbitar i =D

2011-01-30 @ 19:24:49
URL: http://linesdagbok.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0