Heldag i Umeå!

Igår for jag, Jonas och Linda U till Umeå för en heldag i stan!
Dagen gick åt att hjälpa Linda att hitta kläder! :) Riktigt trevlig dag!

Jag hittade lite REA kläder till mig själv, så lite kom jag hem med också,
billigt och bra :) Visar vad jag har köpt i morgon! :)

På kvällen var det dags för bio och Morgan kom med bussen från lycksele där vid 6!
Det var tänkt att vi skulle se nya Narnia, men den gick bara vid 3 och halv 6 så
vi valde att se The Tourist istället! :) tycker den var jäkligt bra faktiskt!

Bild lånad från google.com.

Kom nästan just hem! Sov i Gunnarn inatt eftersom vi kom hem vid 2!
Linda skulle hem med bussen så bror skjutsade oss till Storuman!

Sedan hjälpte han mig med att ladda batteriet i bilen och medan for vi och
åt mat på Sibylla! :) Nu ska jag bara vänta på att bilen blir varm, sedan ska jag
till Elina och ha lite lördagsmys :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0