Hockey och bowling kväll! :)

Mötte upp Wim och Monika på Bollhallen och såg på när dom tränade volleyboll.
Hade funderat på att börja träna, men när jag tittade så såg det tråkigt ut :/

Efter det gick vi på ladan och såg B-pojkarna spela match (hade egentligen träning ikväll),
sedan kom Morgan dit också sedan gick vi och bowlade!

Killarna mot tjejerna och jag och Monkan knäckte grabbarna 3 gånger i rad! :)
Det gick bra ikväll för mig och Monkan! :)

På sista serien missade jag bara 3 skott, men fick ändå inget nytt personbästa :(


Nu är det läggdags!
Godnatt alla glada! :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Line

Sv: Ja! Fasiken man blir ju försvirrad.. :) Men men

2011-01-21 @ 08:05:11
URL: http://linesdagbok.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, det är ju fruktansvärt! Som tur är behöver jag inte gå dit, eftersom jag har en jobbcoach som är jättesnäll. Om du är arbetslös i mer än 3 mån får du nog också en jobbcoach? Och dom är inte lika tuffa :] Hoppas det löser sig de där med pengarna då. Och tack så mycket, din blogg är fin den med :D

2011-01-21 @ 11:47:04
URL: http://oursketchbook.com
Postat av: Emma

Ja, det kunde det hehe :D Ja men det tycker jag är bra, att de ser till att du söker! Min coach sätter inga särskilda krav på mig eftersom han vet att jag villigt strävar efter jobb så gott jag kan. Hans krav är att jag söker 10 jobb i veckan, o det gör jag ju redan :)

2011-01-21 @ 15:52:02
URL: http://oursketchbook.com
Postat av: Kinga

Sv: Absolut! När en förändring införs så uppstår ju alltid förvirring, förseningar och fel. Men efter ett tag måste saker fungera bättre. Vi som tvingas dit måste ju veta att vi kan lita på dem. och att vissa är så otrevliga de bara kan bli gör ju inte saker bättre. Jag fick höra: "... man borde tatuera in 'Undersköterska' i pannan på dej eftersom det är ditt yrke" När jag sa att jag i första hand inte vill jobba inom vården. Sjysst liksom... :(

2011-01-21 @ 18:53:36
URL: http://www.oursketchbook.com/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0