Känner mig som en duktig flicka.

Har varit duktigt idag tycker jag! :)
Var ute och gick med Elina idag i nästan 3 timmar, sen har jag haft hockeyträning :)
Hittade en sida nyss där man kunde kolla hur mycket kalorier man bränt, och sammanlagt
så har jag bränt ca 1185 kCal idag! :) ganska hyffsat tycker jag! :)


Kom iaf nästan nyss hem och ska snart gå och lägga mig efter jag tvärduschat!
Har inte så mycket att säga om idag! Har sovit en stund innan jag lagade middag.
Jag har ont i skallen hela tiden så jag är allmänt trött :(
Hoppas det bara är något tillfälligt så inte jag börjar få migrän hela tiden igen!

Ne nu ska jag duscha och sen sova! :)
Godnatt!


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0