Kroppen vill inte hänga med skallen idag.

Undra om man skulle försöka bli trött snart?
Ska bara dricka upp mitt glas vatten och sedan ska jag nog försöka somna!

Träningen gick sådär ikväll.
Jag ville och jag var taggad, men kroppen ville inte hänga med huvudet.
Det är jobbigt när det blir så. Kul var träningen iaf och svettigt blev det! Det gillar vi.
Men önskar bara att jag hade kunnat ta ut mig lika mycket som jag ville, i skallen,
då hade det varit awesome!

Alla pratar ju om kcal (kalorier) just nu tycker jag.
Så idag gör jag det med :p haha

Matintag: 1103 kcal
Motion: 904 kcal

Nej, nu ska jag försöka slå igen mina gröna och hoppas på att somna!
Godnatt på er! :)


Kommentarer
Postat av: Line

Diet le? :)

2011-01-26 @ 13:27:31
URL: http://Lin3es.wordpress.com

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0