Lunch!

Mötte upp Moa klockan 12 på Akkan! :)
Vi åt en kycklingmacka och satt och surrade om allt möjligt, sedan kom vi
på att vi skulle bowla en sväng, så vi gjorde det! :) Det var kul!


Moa bowlar! :)


Kanonkul! ^^


Oförberedd tror jag hon var! :P


Det var riktigt trevligt! :) Måste göras om! :)

Efter det var jag ute och gick med Elina en sväng, var tvungen att ringa och greja med
Akassan och allt möjligt så det blev ingen lång sväng!

Träffade på Marta och bebis just när Elina skulle hem och jag hem, så jag följde hon och
handlade lite sedan gick vi hem till mig en stund innan hon skulle få skjuts hem! :)
Riktigt trevligt med storbesök av en Marta och en liten Mindy! :)


Denna fina bild är tagen från Martinas facebook! :)

Tack för dagen, Moa, Elina och Marta&Mindy! :)
Nu ska jag dra på träning!
Tjao!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0