Lunchat idag.

Var som sagt och lunchade med Linn idag vid 1! :) Det var mycket trevligt :)
Vi pratade konst och foto och massa sånt kul. Var på biblioteket en sväng också,
inte riktigt där jag brukar hålla till men nu har Linn tipsat om massa böcker så jag
funderar att börja lyssna på ljudböcker (eftersom jag inte tycker om att läsa) istället! :)


Nu ska jag sitta och vila och va sur, är så less på alla idiotiska papper som man inte
fattar ett jota av, sedan ska jag dra och träna och hoppas jag blir på bättre humör!

Ha en fin kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Line

Sv:

Ja, du kan ju bara köpa hem en och testa. Jag gilla den otroligt mkt. Lakris är också rätt god, minns inte om jag skrev de.. Prottepulvret e sjuuukt gott, gjorde brownies en ggn på de och de va hemskt gott..



HEhe aa, hon e då så himla söt.. När jag va där så skulle hon va hos mej hela tiden och hon gick runt och sa "moster min" =) Hon e sååå go..



2011-01-31 @ 20:56:03
URL: http://linesdagbok.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0