Pepp!

Shit vad kul träning det var ikväll! Nu är det kul att träna igen, nu är jag peppad!
Var i en period nyss då jag inte tyckte det var kul längre, men nu har det kommit tillbaka! :D Wihow!

Jag var sjukt pepp ikväll och alla var på bra humör, precis då det är som bäst att träna!
Älskar't!

Nu sitter jag och ska se lite How i Met Your Mother, dricker iskallt vatten och sitter och njuter av
min apgoda Galiomelon! Iskallt vatten och frukt (meloner)  är det bästa ever efter träning!


Jag har aldrig vetat att meloner faktiskt är så jäkla gott!
Hur kan jag ha missat det i 20 år?

Nej, nu ska jag njuta av mina sista tuggor och se tv, sedan blir det sängen!
Godnatt! :)


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0