Skönt att rensa garderoben lite!

Har varit med snällrarasuperSara idag! :)
Vi har fikat på akkan en sväng och sedan har vi gått och kollat runt i butikerna här i
lilla Storuman. Sara skulle ha gardiner och lite annat :)

Sedan for vi hem till mig och jag tog fram gamla uttöjningar som hon skulle kolla på!
Så jag blev av med några par :)

Sedan kom jag på att jag hade massa kläder som jag aldrig användt, sånt som man
har kvar "bara för att man kanske kommer använda dom någon gång".

Från vänster.
1 väst, 1 tunn huvtröja, 1 tröja (grårandig), 1 linne, 2 stickade tröjor, en röd och en vit som
inte finns med på bilden!  :)


Skönt att rensa lite och bli några hundringar rikare! :)

Nu ska jag iväg till Anubis och se film! :)
Kram

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0