Tillbaka!

Nu är jag tillbaka efter en skön helg hemma hos mamma! :)
Morgan for till Umeå i helgen så jag for till mamma och Ronny istället för att sitta
hemma och glo och ha tråkigt. Det är bättre att sitta och glo med lite sällskap iaf! :)

Vi har mest sett skidor hela helgen och ätit gott! :)
I går, lördag, drack vi lite vin (jag smakade bara någon klunk) och mamma och Ronny åt ost
och kex medan jag var duktig och åt morötter & gurka med dipp och en halv honungsmelon! :)


Mitt godis för helgen! :)


Satt även med ett frågehäfte med 45 sidor fyllt med frågor och kryssande! haha inte kul!




Så har min helg sett ut, lugnt och skönt med skidor och god mat! :)

Just nu som jag skriver gör Ekholm ett kanonlopp i skidskytte och vinner! :) Bra jobbat
och ett härligt slut på helgen av skidor som gick sämre för svenskarna i Touren!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0