Aaaw vilken söt hund!

Idag har jag varit på ett möte, efter det träffade jag på Elina på byn
så jag följde henne hem och hjälpte henne sätta upp en spegel och latade
medan hon gjorde sig i ordning.

Vid 14.20 skulle hon och Jimmy fara till Lycksele en sväng, så jag följde med bara
för att få se något annat ett tag! :)

Kom hem och skyndade mig byta om för att fara på hockeyträning! :)
Nu sitter jag och dricker vatten och är inte alls trött tråkigt nog :(

Såg på Oprah Winfrey Show idag när Elina duschade och sminkade sig idag, det var ett
program om fantastiska och smarta djur!
Då såg jag den här hunden. Är det inte helt fantastiskt?
Så jäkla söt och glad hund som verkligen lever livet!

Hunden Faith.


Nej, nu är det godnatt! :)

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0