Cardio avklarad och snowboard står på tur!

1 timmas kondition avklarad på gymmet idag med Evelina! :)
Körde crosstrainer, intervall på löpbandet och lite spinning!
Fick upp flåset rejält och pumpade som tusan, skönt var det!

Nu är det matlagning som gäller och sedan drar jag och åker snowboard med Moa! :D
Kommer bli härligt med tanke på det fina vädret! :) fast det blåser lite dock,
men inget att klaga över egentligen!

Efter jag kommit hem ska jag skynda mig köra till Gunnarn, ska nämligen jobba
på Konsum där imorgon så jag sover hos mamma! :) Blir första gången där.
Det är ju alltid kul att jobba extra, jag blir alltid lika överlycklig då telefonen ringer och jag ska få jobba! :)

Nu blir det käk! :)
Ha en fin kväll!
Kramkram

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0