Eh oh oh oh!

Kom just hem från gymmet!
Blev lite kondition och sedan lite mage/rygg och armar!
Kände mig inte helt peppad idag så det fick bli 45 minuter iaf!

Tidigare imorse så blev det 60 minuters Zumba hemma i lägenheten!
Sjukt kul när man börjar hajja alla olika stilar! :) Nu är jag snart redo för att bli ledare! xD

Jag vill gå ut och gå ikväll då det är så fint väder ute. Ska se om jag kan slita med mig någon :)
Kanske bowla lite också! Ja det känner jag för. Det får det bli. Hoppas bara att någon vill med!

Nu ska jag börja laga middag så inte gubben blir arg när han kommer hem och inte maten står
färdigt på bordet! haha. Nej jag skojar! :p

Ha en fin dag allihopa!
Kram

Tomheten när isen just tagits bort och det inte är någon mer hockeyträning är stor!

Kommentarer
Postat av: Emelie

520 Kalorier på löpbandet?????????????
Whaaaat. Fy faaaaan..

2013-04-15 @ 15:01:06
URL: http://iceonthelake.blogg.se

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0