Mosade armar!

Var på gymmet idag med Evelina! Vi körde lite kondition och styrka!
Mosade armarna rejält, så nu hoppas jag på träningsvärk imorgon! :D

Hade ont i huvudet efter maten så jag skippade hockeyträningen, men när det gått över
så for jag och bowlade några serier med Monkan! Tusan vad vi skrattade ikväll!
"Two and a half mother"! haha

Jag och Monkan har fått låna hem Zumba, så nu ska vi hårdträna för att vi blev frågade om
vi ville vara Zumba/Step Up ledare! Vi får se hur det går och om vi känner att vi skulle
tycka att det var kul efter vi provat några gånger! :)

Nu är det sängen som gäller!
Godnatt!
Kram

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0