Papoy!

Blev 1 timmas gym idag! 20 minuter kondition och 40 minuter styrka! :)
Armarna skakade efteråt och det kändes jäkligt härligt!

Skulle fara på hockeyträningen ikväll, men fick så jäkla ont i magen av dessa jäkla köttbullar
som jag inte verkar tåla nu för tiden (magen strejkar), så jag for till innebandyn istället
från 8-10! :) Men det funkar ju det med! :) har lite ont i höften nu så jag hoppas det går över till imorgon!

Dagens:
Näringsintag: 1216 kcal
Träning: 1100 kcal

Nu är det sängen som väntar och imorgon ska jag vara lärare! :)
Kram!

Biparabo, papoy!
Jag saknar Anubis ♥


Kommentarer
Postat av: Linn

Hörru snart klar med teckningen och ska lägga upp så du får se hur håret blev ;)

2011-03-15 @ 02:29:43
Postat av: Tjosan

Du vet att ditt näringsintag ska vara mindre än dina tränade kcal? Om du vill tappa vikt (som alla tjejer brukar vilja?).

2011-03-17 @ 10:55:57

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0