Rubrik.

Idag har jag vart vikarie i Svenska B!
Det gick bra, vi satt bara och läste en bok så det var en ganska skön lektion! :)

Ikväll har jag varit på spinning i 60 minuter med Evelina! Gick ganska hyffsat förutom att
jag märkte sedan att min sadel var alldeles för långt bak, men då tar det mer på rumpan! ;)

Skyndade mig hem och skulle precis fara på hockeyträningen, men då ringde Sandra och
påmminde mig om att det inte var någon träning! Så då blir det en lugn tvkväll innan jag ska
lägga mig istället! :) Kan vara skönt det också!

Imorgon ska jag förövrigt ha en lektion från 9-10.10! Vi ska se någon film och disskutera! :)
Efter det blir det nog gym, och kanske om jag har tur får jag vara i backen med skolan också
och åka lite bräda! :) Borde ju gå med tanke på att jag ändå är "lärare" imorgon! haha
Vi får väl se! :)

Nej, nu ska jag sätta mig och se lite tv.
Snart måste jag få igång mitt ritande igen, känner att det snart är på G!

Ha det fint!

Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0