Shopping!

Var på marknaden i Lycksele igår en sväng, Morgan följde med och höll mig sällskap!
Detta köpte jag igår! :)

På marknaden:
Garn - som sedan mamma gjorde en mössa till mig med!
Väska - den efterlängtade perfekta lilla väskan som rymmer allt man behöver.

Dollar:
Eyeliner - har aldrig fastnat för eyeliner så jag köpte en billig så jag inte behöver må
dåligt om jag inte använder den! haha
Basic linne - Linnen är aldrig fel att ha många av!

Intersport:
Stay in place - Snygg sportbh med bra stöd!

Tycker jag var lite fyndig med bilden under faktiskt! ;)








Min mamma är så duktig! Hon virkade denna snowboardmössa på ca 3 timmar! :) Awesomeness.


När vi var färdiga med stan hälsade på Anubis, Tord och Nova en sväng också och drack kaffe
och åt Gagnesbollar :)

Sedan for vi hem till min mamma och fick palt till middag och stannade och såg lite film
med mamma, Ronny och bror Jonas! :)

Hade en riktigt trevlig dag och kom hem med det jag visste jag skulle köpa om jag hittade det,
och det gjorde jag! :)

Kommentarer
Postat av: LInda

Vad har din mamma för adress?

Jag ska också skicka garn till henne så hon få göra en mössaluva åt mig med :P haha!

2011-03-06 @ 12:30:36
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0