Sjukt besviken på "Zumba"-passet.

Kvällen har varit full med träning!
Först hockeyträning 17.15-18.30, sedan spinning 19.00-19.20 (var tvungen att gå lite tidigare),
sedan prova på Zumba på Röbrohallen 19.30-20.20, (gick tidigare pga uttråkning)!

Jag blev så sjukt besviken på "Zumban"! Hon som var ledare tappade bort sig hela tiden och var
tvungen att spela om låtar
, det var inte roligt, och det var verkligen inte riktig Zumba!
Det var (ursäkta ordvalet) kärringdans på hög nivå!

Jag har provat riktig Zumba eftersom jag har blivit frågad om jag vill bli ledare,
där är det tempo, mycket skaka mage&rumpa och alla kroppsdelar bara skakar efteråt och svettet rinner!

Kvällens pass var riktigt tråkigt, tråkiga mesiga steg, inget tempo och helt värdelöst!
Jag är besviken.
Hoppas Zumban på gymmet är bättre.

Efter det såkallade "Zumba-passet" så for jag, Monika och Wim och bowlade! :)
Det gick ganska värdelöst, men det är ändå kul! :)

Nu känner jag mig nöjd med dagen, även om huvudet har velat göra mig sängliggandes så tvingade
jag mig själv att fara på hockeyträningen, sedan blev det mer träning efter det också, så jag är nöjd tjej!

Dagens:
Kost: 1132 kcal
Träning: 1305 kcal

Kommentarer
Postat av: LInda

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAG SAAAAAAAAAAAAAKNAR DIIIIIIIIIIIIG!



Fy, jag hatar att du ska vara den du är. Jag önskar ibland att du kunnat vara en liten skit i rymden för då hade jag inte behövt sakna dig så mycket.



Jag vill äta ostkrokar och dipp med dig, och bara dampa och sen skotta snö i ditt hår bara för att jag kan. FUCK!!



Flytta hem till mig.. i min garderob så jag bara kan plocka fram´dig när jag vill :P



Puss!

2011-03-11 @ 19:53:39
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0