Snowboard ♥

Imorse kom bror hit en sväng för att han skulle vänta på kusin som håller på med
skoterkörkortet! Så han satt och åt lite käk hos mig! :) Med en fin min!


Sedan kom Evelina hit så vi beställde lite saker till träningen! :)
Vi skulle på gymmet men vi hann inte så vi dansade lite Zumba istället! :)

När hon for efter 1 drog jag till backen med Linn och åkte lite bräda! :)
Skönt väder, nästan lite för varmt och backen var något hård, men annars hur härligt som helst!

Linn!


Jag svettades som tusan! Tur jag inte tog mössan som mamma gjort, då hade den blivit
ganska mycket för varm skulle jag tro!


Fick leka fotograf åt lilla Maja (Linns kusin) som skulle prova hoppa!
Hon är grym för att vara så pass liten!


Jag missförstod det här med att man faktiskt ska åka på brädan och körde lite sälen stil!


Linn som vanligt som försöker vara så cool! ;)


Härlig dag! :) Nu är jag sugen på nalovardo imorgon..:(

Snart matlagning och sen hockeyträning! :)
Ha en fin kväll!


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0