Tant Anubis.

Igår körde jag till Lycksele för att hälsa på Anubis! :)
Var där vid 10 så vi åt lite frulle och sedan drog vi ut på stan och gick omkring! :)

Önskar vi kunde träffas oftare, för det är så roligt att träffa Anubis och prata lite skit :)
Vi fikade en sväng på Lilla bagis. Vi köpte lite för mycket kakor så vi orkade inte allt ;) haha


Kakor!






Mitt hår ser typ grönt ut på den här bilden, men det är det verkligen inte på riktigt som tur är! ^^


Det var en jätterolig dag och jag längtar tills Anubis kommer till Storuman och stannar några dagar! :)

Passar även på att säga grattis till lilla Nova som fyller 2 år imorgon! Grattis busafia! :)
Av Tant Anubis (jag) fick hon massa ritpapper och vattenfärg! :)


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0