Träning betyder medicin.

Var på gymmet idag från 10.45-12.00! Körde 20 minuter cardio och sedan mage och rygg!
Kan säga att mage och rygg inte är mina favoritmuskler, men det gick hyffsat bra ända! :)

Sedan var det dax för medicinshopping. Pengar som inandas, smörjs och äts upp.
Träning för mig = mer medicin!

Exemkräm. Eftersom jag börjat träna mer nu så duschar jag oftare och huden blir
torr och då skapas onda exem på hela min kropp.. Det suger!!
Symbicort och Bricanyl är också en bra sak att ha när man tränar, för jag som har astma,
annars blir det inge roligt vissa gånger! Dyrt, men måste finnas till hands.
Sist men inte minst, p-piller, som bara behövs tydligen :P haha. Nej inga barn här inte!


Nu sitter jag och väntar på att M ska komma hem så jag får börja laga mat! Kött! :)

Funderar också på om jag ska fara på "Skridsko Disco" ikväll, eller om jag ska ta det lugnt eller
kanske testa Zumba istället!

Ha en fin fredagskväll iaf! :)
Kramkram


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0