Secondhand är det bästa!

Blev ju förresten lite shopping igår i Lycksele! :)

Lindex.
En superskön tee!


Ett grönt nagellack.


En bandeu (?) bh.


Gjorde världens klipp på skoaffärn!
Var en hel hög med skor på ett stort bord med 70% rabatt!
Då hittade jag dessa snyggingar. Finska handgjorda skor med äkta mocca och äkta läder.
999:- kostade de originalpris, med 70% rabatt fick jag loss de för 299:-!! Hur bra?




Blev en hel del småsaker på Dollar Store också! :)
Bland annat duschcreme, hår repair, två söta armband med pärlor och en liten börs/telefonväska!
(Ögonbrynspennan är från Åhléns!)


Ett linne köpte jag också på Dollar Store. Alltid bra att ha.


Cheap Monday jeans köpta på Secondhandbutiken! Endast 40 kr!
De såg knappt använda ut på tyget, var bara lappen som såg att det hade använts!




Hittade också ett par "Jeggings" på Secondhandbutiken! 40:- för det paret också.
Såg helt nya ut!


Sist så hittade jag en fruktskål på Secondhandbutiken! :)


Tyckte jag verkligen fyndade igår och är jättenöjd över det jag köpte! :)
Särskillt skorna och de två par jeansen köpta på second hand!

Det lönar sig att gå och kolla då man verkligen kan ha tur och hitta jättefina saker för en billig peng!

Kommentarer
Postat av: Marta

SV:

Jo, jag har gjort de nu:) har hänt en hel del sen jag tog bilden, den va ju som bara halvfärdig då:P vi borde träffas snart:)

2011-03-30 @ 17:15:58
URL: http://martinabergqvist.blogg.se/
Postat av: Caisa :)

åååh så snygga skor! :D

2011-12-29 @ 19:14:07
URL: http://caisau.blogg.se/

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0