Zumba & innebandy.

Vid halv 6 började jag och Monika dansa Zumba, man känner sig ganska töntig först,
men det går nog över när man kan lite bättre!

Vissa saker var sjukt svårt också, fast det är nog bara tills man får in höftrörelserna
som det går bättre skulle jag tro, hoppas jag!
Var iaf sjukt kul! :D

Klockan 8 for vi och spelade innebandy
, Anubis var där ett tag och kollade på eftersom
hon är i Storuman några dagar! :) Vi slutade spela klockan 10 :)




Anubis fick fick leka fotograf! :)


Jag och Monika ska teka! Vet inte vad jag gör men :P


Haha, knasbild! Ser ut som jag är ute och joggar med en bandyklubba typ! :P


Man är inte snygg då man tar kort när man springer (iaf inte jag), det är nu konstaterat!


Ja just det.
Dagens:
Näringsintag: 1010 kcal
Träning: 904 kcal

Duktig flicka! :)

Nu är det sängen som gäller och imorgon bitti väntas det gym med Evelina! :)
Godnatt på er!
Kram


Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Vad tycker du om att Biggest Loser ska börja med Zumba?



http://biggest-loser.se/biggest-loser-zumba/

2011-06-16 @ 13:07:46
URL: http://biggest-loser.se

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0