Härliga torsdag!

For på Luspengymnasiet idag vid 12 för att ha Zumdance med eleverna i över en timma, sedan åt jag och Monika lite glass på Akkan och efteråt for vi på Röda korset och kikade!:)

Kom hem vid 16 så det var bara att ladda om med en kesellashake och sedan bege sig mot Röbrohallen för sista Zumdancepasset för i år!:)
Tiden gick väldigt fort, jag tycker bara jag hann börja så var det slut!
Men kul var det och alla var nöjda och glada för den här gången!:)

Måste bara säga att jag har ju världens bästa bästavän!<3 När jag hade dansat klart och slog av flygplansläge fick jag ett sms av Monika där det stod: "Det finns lite mat att hämta på restaurangen höjdvägen a la 18F:) hoppas det smakar!"!!
Hur gulligt av henne?:)
Så jag fick fara till restaurangen och käka lite kyckling, currysås och ris! Mums!:D

Sedan blev det visst lite mer träning då jag föreslog till Wim att vi skulle fara på armbrytningen!:) så det blev ju nästan en timma där också! Är så jäkla otränad på armbrytning nu för tiden, men det kanske kan bli ändring på det, vem vet!:)

Nu har jag duschat och satt mig i soffan, och här tänker jag sitta ikväll tills jag går och lägger mig!:) Så skönt!

Bjuder på en bild på håret förra gången jag färgade det, det är ännu rödare denna gång!:) Jag trivs!

Puss på er<3


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0