Presenter!

Paket paket paket!:D
Här är en grej jag fick av mamma och Ronny i present i lördags! En öppnare i form av en fågel!:) Den passar ganska bra till mina salt och pepparkar tycker jag!:)

Måste bara berätta att min finaste bror tog ut mig och 3 andra på äventyr förra helgen! Som en tidig födelsedagspresent!:) Det var jag, Jonas, Cissi (som också fyllt år), Emelie (cissis kompis och del av överraskningen) och Linda som vi lämnade av i Övik hos hennes kompis! Vi andra drog vidare till Sundsvall och sov på hotell!:D
På lördagsmorgon åkte vi en lång sväng, och när jag vaknade var vi på Boda Borg!! :D Vi var där nästan från att det öppnade tills det stängde! Jätteroligt var det!:D
Ville bara säga tack<3

Tack mamma och Jonas <3
Här är en bild på fågeln också!:)


Kommentarer

Bara att kommentera! :)

Namn:
Är du lat?:)

E-postadress: (eller ett meddelande som bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Lämna din kommentar här!

Trackback
RSS 2.0